niedziela, 29 listopada 2009


Perfumy / The perfume

7 komentarzy:

asia pisze...

przejrzyste. delikatne. łagodne. gładkie. kojące.

cudne.

Dedallina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dedallina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dedallina pisze...

ach, cudny to jest Twój komentarz!

mam nadzieję, że ci trochę tej przejrzystości i delikatności przelało w codzienny szary roztwór...

asia pisze...

niestety przejrzystość mojej codzienności jest nadal tylko mitem, ale zdjęcie jest przepiękne i niezmiennie mnie wzrusza!

capturing-reality pisze...

mysia nora ma wiecej komciow ode mnie! skandal! :P
fajne te perfumy:)))

Dedallina pisze...

ejże!! :) nie bądź taka zaborcza ;)

fajne, no... :) tzn. chodzi mi o nie konkretnie, a nie o fotkę, rzecz jasna! ;> a dostałam je od najfajniejszej Kocicy jaką znam! :*