wtorek, 13 kwietnia 2010


Błagam, tylko nie Wawel! / Only not at Wawel, PLEASE!

3 komentarze:

asia pisze...

ja też błagam. polska jak zwykle przerost formy nad treścią :/

dedallina pisze...

słyszałam, że już były pierwsze protesty - puszczali w tok.fm wypowiedzi protestujących - bardzo rozsądne i kulturalne starsze panie... to by mi dawało nadzieję, gdybym żyła w innym kraju (i świecie)

zamiast pojednania będzie wojna --- co za niespodzianka swoją drogą :P

asia pisze...

ja, nauczona histerią mediów po śmierci papieża, od soboty nie włączyłam radia ani nie przeczytałam gazety. wolę nie uczestniczyć w tej zbiorowej martyrologii polaków.

i jakiś to mądry pomysł - zjazd najważniejszych ludzi świata na wawel w dobie ogólnoświatowych wojen i terroryzmu :/ ludzie są zaskakująco głupi...